نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ژستد باضعیف‌ترین آمار با استقلال وداع کرد

  • کد خبر: ۱۱۰۹۵۸
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
ژستد باضعیف‌ترین آمار با استقلال وداع کرد
رودی ژستد یکی از خرید‌های خارجی استقلال در ابتدای لیگ بیست و یکم با ضعیف‌ترین آمار ممکن درنهایت این باشگاه را ترک کرد. مقصد بعدی این مهاجم مشخص نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ابتدای فصل بیست و یکم استقلال برای جذب بازیکنان خارجی آستین بالا زد که یکی از خرید‌‎های فرهاد مجیدی رودی ژستد بود. بازیکنی با ملیت فرانسوی که سابقه بازی در لیگ انگلیس را هم دارد. با توجه به اینکه استقلال در فصول گذشته سابقه درخشانی در همکاری با مهاجمان خارجی داشت، این تصور به وجود آمد که شاید رودی ژستد نیز به مانند مامه تیام و شیخ دیاباته در خط آتش استقلال به مهره‌ای درخشان تبدیل خواهد شد، اما انتظار‌ها برای ظهور یک مهاجم گلزن به مانند این بازیکنان هرگز به سرانجام نرسید و رودی ژسد تبدیل به یکی از گل نزدن‌ترین مهاجمان خارجی تاریخ باشگاه استقلال لقب گرفت. تفاوت ژستد با مهاجمان خارجی ناکامی که درگذشته به استقلال آمدند تنها در این ویژگی بود که فرهاد مجیدی به شدت از او حمایت می‌کرد وهمین شد که ژستد توانست یک فصل فوتبالی کامل در استقلال به فعالیت ادامه دهد. آماری که از ژستد به جای مانده گویای وضعیت اسفبار این بازیکن در ترکیب استقلال است. این بازیکن در ۲۳ بازی که برای استقلال به میدان رفت تنها موفق شد دروازه تیم‌های پدیده، هوادار و پرسپولیس را باز کند که به واقع مهم‌ترین گل این بازیکن در دربی ۹۸ به دست آمد وبسیاری آن گل را یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت استقلال در فصل جاری ارزیابی می‌کنند. با این وجود، اما گل ارزشمندی که ژستد در دربی به ثمر رساند نیز برای او حاشیه امنیت ایجاد نکرد تا یک فصل دیگر در استقلال بماند و این مهاجم فرانسوی پیش از آنکه وضعیت مربیگری استقلال روشن شود این باشگاه را ترک کرد. گفته می‌شود از چندی قبل از سوی مسئولان باشگاه استقلال به ژستد گفته شده بود باشگاه تمایلی برای ادامه همکاری با وی برای فصل بعد ندارد واین بازیکن هم دیگر دوست نداشت درچنین فضایی با استقلال همکاری کند. به همین دلیل دو طرف خیلی زود برسرجدایی با هم به توافق رسیدند تا ژستد به اولین بازیکن استقلال تبدیل شود که از این باشگاه جدا می‌شود. با جدایی ژستد مشخص نیست که کوین یامگا چه وضعیتی با این باشگاه داشته باشد. یامگا نیز در هفته‌های پایانی لیگ عملکرد بسیار ضعیفی در ترکیب استقلال داشت و نتوانست مانند هفته‌های آغازین و میانی در ترکیب تیمش مثمرثمر باشد. هیچ بعید نیست بعد از ژستد شاهد جدایی یامگا هم باشیم.  


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->